Grąžinimo taisyklės

GARANTINIS APTARNAVIMAS
Garantinio aptarnavimo terminas

”HotSmoke” parduodamiems produktams suteikiamas didžiausias garantinio aptarnavimo terminas – 12-24 mėnesiai nuo prekių įsigijimo dienos. Skirtingų produktų (modelių, gamintojų ir pan.) garantino aptarnavimo terminas gali skirtis. Kiekvienai prekei taikomą garantinio aptarnavimo terminą rasite jos išsamiame aprašyme.

Garantinio aptarnavimo taikymas

Garantinis aptarnavimas yra taikomas tik elektroninei el. cigaretės įrenginio daliai (baterijų modifikacijoms, baterijoms ir pan.)

Garantinis aptarnavimas netaikomas:
1. Jeigu įrenginio baterija yra mechaniškai pažeista (buvo ardyta arba yra sulaužyta);
2. Jei įrenginys buvo netinkamai eksploatuojamas (naudojamas ne pagal paskirtį arba naudojamas kitaip, nei nurodyta įrenginio vartotojo atmintinėje);
3. Jei įrenginio garantinio aptarnavimo laikotarpis yra pasibaigęs.

Garantinis aptarnavimas taip pat nėra taikomas greit susidėvinčioms įrenginio dalims, tokioms kaip kaitikliai, kandikliai,  kaitinimo galvutėms.

PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
„HotSmoke” savo klientams suteikia galimybę be jokios rizikos išbandyti prekes prieš jas įsigijant. Jeigu Jūsų įsigyta prekė netenkina Jūsų poreikių, per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo grąžinkite ją mums ir atgaukite sumokėtus pinigus.

Pastaba: iš Jums grąžintinos sumos bus išskaičiuotos greit susidėvinčių įrenginio dalių (kaitiklių, kaitinimo galvučių ir kandiklių) kainos. Joms pinigų grąžinimo garantija nėra taikoma!

Pastaba: CCOBATO, NEAFS, UNICCO cigaretėmis pinigų grąžinimas yra ne taikomas.

Pinigų grąžinimo garantija netaikoma:

1. Prekėms esant pažeistos prekinės išvaizdos (nusitrynę dažai, yra subraižymų, kitų mechaninių pažeidimų);
2. Prekėms esant sugadintoms dėl kliento kaltės;
3. Prekėms esant grąžinamoms be originalios pakuotės, ne pilnos komplektacijos ir pan.

PINIGŲ GRAŽINIMO PROCESAS

Siekdami susigrąžinti pinigus už Jūsų poreikių neatitikusią prekę, Jūs galite:

Grąžinti prekę į HotSmoke parduotuvę, kurioje įsigijote šią prekę: HotSmoke administracijai įvertinus prekės būklę su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo.

Grąžinti prekę į HotSmoke biurą: susisiekite su HotSmoke administracija pagalbos telefonu arba elektroniniu paštu ir išsiųskite Jūsų poreikių neatitikusią prekę į HotSmoke biurą  Siuntoje pridėkite trumpą problemos aprašymą, bei kontaktus, kuriais įvertinus prekės būklę, su Jumis bus susisiekta dėl pinigų grąžinimo ar prekės pakeitimo. Po prekės išsiuntimo susisiekite su HotSmoke administracija pagalbos telefonu arba elektroniniu paštu ir pateikite siuntos numerį.

www.hotsmoke.eu

www.bilietukas.lt

0
    Jūsų krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščias